Iulian Matache a dat siguranta feroviara pe mana oamenilor sustinuti de Anca Boagiu si Gruia Stoica

george micu, cfr calatorii, siguranta feroviara, anca boagiu, gruia stoica, iulian matache, ministrul transporturiilor, combinatii mt, ramona manescu, nemultumire

Ultima intalnire care a avut loc la Camera Deputatilor, pe 7 octombrie 2015, intre coordonatorii și responsabilii din cadrul Comisiei de specialitate a PNL pentru infrastructură de transport a generat in scandal fara precedent in randul vechilor liberali, dar mai ales in randul ceferistilor.

De ce? Pentru ca cei prezenti au fost informatii de catre un emisar al Ancai Boagiu ca omul lui Relu Fenechiu din aceasta comisie- Cristian Ghibu, va fi inlocuit de catre George Micu, cel care a devalizat CFR Marfa si CFR SA. Mai mult, ca urmare a faptului ca directorul general al AFER- Gelu Dae, este suspendat din functie ca urmare a trimiteri sale in judecata pentru favorizarea omului de afaceri clujean Calin Mitica, ministrul Transporturilor Iulian Matache a decis ca la conducerea AFER sa fie numit interimar tocmai George Micu, omul de incredere al Ancai Boagiu.

Cumetrii si aranjamente regizate pentru Gruia Stoica

Teleportarea lui George Micu in bordul AFER, coroborata cu faptul ca director general adjunct al autoritatii este este Marian Mihai Calin- varul fostului director general al CFR Marfa din era PD- Călin Graţian, in prezent vicepresedinte al grupului Grampet, demonstreaza preluarea controlului total al AFER de catre oamenii garantati de Gruia Stoica si Anca Boagiu.

Trebuie precizat ca Marian Mihai Calin a fost director general ajunct al CFR Marfa si a semnat nota din octombrie 2012 prin care s-a vrut cedarea unui numar de 1025 de vagoane ca aport al CFR Marfa la capitalul social al SC Rolling Stock Company SA, controlta de afacersitul galatean Gruia Stoica. De fapt, era vorba de cedarea gratuita a acestor vagoane catre firma lui Gruia Stoica, Grup Feroviar Roman. Mai mult, Calin Marian este finul lui Geoege Micu, si astfel AFER a ajuns sa fie condusa acum acum de nasul Micu Micu si finul Calin, ambii fiind garantati si sustinuti de Gruia Stoica si Anca Boagiu.

Sustinatorul penal agreat si garantat de Boagiu

Curtea de Conturi a Romaniei a mentionat in anii trecuti ca George Micu a prejudiciat din greu compania CFR Marfa, iar acum, ca urmarea a unor aranjamente a ajuns consilierul directorul general de la CFR Marfa- Laurentiu Georgescu, cel care in februarie 2014, a fost cercetat de politie pentru favorizarea unei firme a lui Gruia Stoica in detrimentul companiei CFR Marfa într-un contract de transport feroviar de marfa de circa 15.000.000 de euro cu „Azomureş” Targu Mures. Insa, ceea ce nu s-a spus despre Laurentiu Georgescu, cel care-l sustine pana in panzele albe pe Geirge Micu, este faptul ca acesta este omul de casa al fostului ministru PD al Transporturilor, Anca Boagiu, fiind vecini de scara in Constanta.

Ramona Manescu nu vrea sa auda de George Micu

Ca urmare a faptului ca a ajuns in Comisia de specialitate a PNL pentru infrastructură de transport, George Micu, a inceput sad ea sfoara in tara ca el va fii viitorul secretar de stat pentru calea ferata din Ministerul Transporturilor cand liberali vor ajunge la guvernare. Numirea lui Micu in aceasta comisie a starnit nemultumirea fostului ministru al Transporturilor, europarlamentarul Ramona Manescu, care a lasat de inteles ca va cere copresedintilor Alina Gorghiu si Vasile Blaga sa-l trimita cat mai repede la plimbare pe George Micu pentru ca prezenta acestuia afectecteaza foarte grav imaginea PNL, mai ales in randul ceferistilor.

Sursa text: ziuanews

 


4 Comments

  • SMECHERII DE LA TRANSPORTURI ??? spune:

    Cum au contribuit smecherii la devalizarea CFR Calatori?
    Cele mai rentabile trenuri ale companiei de stat au fost trecute cu japca la privati, obtinandu-se de catre acestia, subventii de sute de milioane de euro.

    Interceptările din dosarul procurorilor arată cum a fost planificată mita intre Regiotrans Brasov si directorul din Ministerul Transporturilor.

    CLAUDIU DUMITRESCU :Să trăiţi! Sănătate! Ce mai faceţi?
    COSTEL COMANA: Să trăiţi! La mulţi ani!
    CLAUDIU DUMITRESCU :La mulţi ani! Toate cele bune!
    COSTEL COMANA: V-am sunat să vă zic la mulţi ani, că de Crăciun n-am apucat, să vă zic un an nou fericit şi să vă întreb dacă dumneavoastră puteţi să veniţi prin data de 2 prin zonă, pe la noi adică!?
    CLAUDIU DUMITRESCU :Nu ştiu ce să zic deocamdată că na… n-am vorbit nici cu soţia, n-am vorbit nimic!
    COSTEL COMANA: Păi vorbiţi, că io o să fiu numa’ în 2 şi în 3 până la prânz în Braşov şi vroiam să văd înainte că na… după aia plec o săptămână la schi în nordu’ Italiei şi mă întorc pe 10. Şi aş vrea să ne vedem înainte!
    CLAUDIU DUMITRESCU 😀 a. Păi să vorbesc şi eu cu soţia, că fiind de sărbători, poate dăm o fugă aşa să vedem cum e…
    COSTEL COMANA: Păi aşa v-aş ruga, dacă se poate în data de 2, că nu e nici drumu’ aglomerat…
    CLAUDIU DUMITRESCU 😛 ăi da, de fapt,. sincer să fiu cam asta e principala grijă! Drumu’!
    Că…
    COSTEL COMANA: Păi în 2 , în 2 nu o să aveţi nici o problemă!
    CLAUDIU DUMITRESCU :În zona Sinaia pe acolo e deja groaznic în perioada asta! Îţi petreci week end-u’ sau nu ştiu ce sau mă rog, perioada respectivă…
    COSTEL COMANA: Nu, păi da’ eu v-aş sugera ca în 2 pe la ora 10, sau 9 să vă puneţi în mişcare şi atunci nu o să aveţi nici o problemă!
    CLAUDIU DUMITRESCU :Îhî! Bine! Ne auzim atunci!
    COSTEL COMANA: Oricum, discutaţi cu soţia şi ne mai auzim, da!?
    CLAUDIU DUMITRESCU :Exact! Vorbesc şi eu cu soţia şi ..ăă..ne auzim. Până atuncia încă o dată multă sănătate, un an nou fericit!
    COSTEL COMANA: Şi dumneavoastră vă urez sănătate şi un an nou mai bun!
    CLAUDIU DUMITRESCU :Şi numai bucurii să aveţi! Da. Bine, ne auzim atunci!
    COSTEL COMANA: Okay! Să trăiţi!
    CLAUDIU DUMITRESCU :Sănătate! Numai bine!”

    Partenerii de afaceri Iorgu Ganea şi Costel Comană(decedat intre timp) au scos dividente pentru a plăti şpaga?

    IORGU GANEA: Da!
    COSTEL COMANA: Alo? Bună dimineaţa!
    COSTEL COMANA: Salut!
    COSTEL COMANA: Cum faci cu..ăă.. scoatem dividente? Că am vorbit şi io cu ăla şi o să vină în 2.
    IORGU GANEA: Aha!
    COSTEL COMANA: Scoatem….
    IORGU GANEA: Da, păi ajung şi io în juma’ de oră sînt acolo.
    COSTEL COMANA: Bine, da’….
    IORGU GANEA: Zi să facă hârtiile şi trimitem un băiat să ia.
    COSTEL COMANA: Păi nu, sau facem altfel…să scoţi tu din contu’ tău, dacă ai zece şi io zece şi….
    IORGU GANEA: Okay! Şi aşa!
    COSTEL COMANA: No, atunci tu scoţi, şi io scot şi mă….
    IORGU GANEA: Bine! Bine! Vin şi io! Tu unde, ai ajuns la birou?
    COSTEL COMANA: Io-s la birou, da.
    IORGU GANEA: Bine.
    COSTEL COMANA: Bine.

  • Haos la transporturi? spune:

    „In urma cu ceva timp, directorul general al compania CFR Calatori, Iosif Szentes, a dispus incredintarea, fara licitatie , a sumei de 7.200.000 de lei, adica circa 1.600.000 de euro, catre societatea „Informatica Feroviara” pentru prestarea de servicii informatice.

    Potrivit informatiilor , incredintarea acestei sume mari de bani s-a facut si ca urmare a faptului ca Iosif Szentes este prieten bun cu Valentin Dorobantu, fostul controversat director al CFR Calatori, ajuns acum la operatorul privat Regiotrans Brasov, iar sotia lui Dorobantu este sefa la „Informatica Feroviara” . Trebuie precizat ca nu este prima data cand CFR Calatori da sume mari de bani, fara licitatie, catre „Informatica Feroviara” si aceata metoda a aplicat-o si fostii directori Valentin Dorobantu si Vasile Secara, iar acum Szentes continua practica predecesorilor sai.

    Insa, aceasta atribuire cu dedicatie nu se putea face fara acordul celor doua doamne care dirijeaza si aranjeaza de multi ani, in funtie de interese, toate achizitiile si licitatiile de la CFR Calatori- Carmen Maria Popescu si Elena Miu. Nu trebuie omis faptul ca Dorobantu si Szentes au fost primii care, in 2012, au „tesut” mersul trenurilor in interesul operatorilor privati. Iosif Szentes este cunoscut in randul ceferistilor ca un sustinator infocat al operatorilor de transport feroviar de calatori, in special a mersului cadentat, care au prins viteza in mandatul lui Radu Berceanu si Anca Boagiu.

    Trebuie precizat ca in 2012, odata cu venirea in fruntea Ministerului Transporturilor a lui Ovidiu Silaghi, la conducerea CFR Calatori a fost impus tandemul garantat si sustinut de controversatul Gruia Stoica, adica Stefan Roseanu- Valentin Dorobantu, iar Iosif Szentes a devenit consilierul acestora. Ulterior, Roseanu a fost inlocuit la sefia CFR Calatori cu Valentin Dorobantu, iar Szentes a ramas pe pozitie.In acea perioada, Roseanu, Dorobantu si Szentes au „tesut” mersul trenurilor de asa natura incat sa devalizeze compania de stat, dar sa prospere operatorii privati de transport feroviar de calatori. Ulterior, in 2013, Dorobantu si Szentes au repetat reteta aplicata in 2012 care a pagubit la greu CFR Calatori”

  • Mari spune:

    Simplu de utilizat! Si castigi repede! Dureaza putin timp sa te instruiesti, apoi pornesti sistemul care deja functioneaza, e probat! Ai nevoie doar de ceva timp liber si de un calculator cu conexiune la internet. Incepe acum, pentru ca oferta este proaspata! Solicita informatii la adresa de email: [email protected]

  • NISTE INCOMPETENTI CORUPTI ????? spune:

    Ministrul Transporturilor,Ghiocel Iulian Matache , nu aude nu vede dar stie…

    “În perioada 28 ianuarie 2013 – 16 iunie 2014, inculpatul Călin Mitică a dispus remiterea cu titlu de mită, în 12 tranşe succesive, a sumei totale de 414.392 lei, inculpatului Gavriş Teodor Alexandru, şef Serviciu Automotoare şi ulterior, director de tracţiune în cadrul S.N.T.F.C. C.F.R. CĂLĂTORI S.A., pentru ca acesta din urmă să sprijine interesele de afaceri ale S.C. REMARUL 16 FEBRUARIE S.A. Cluj Napoca, astfel încât să obţină contractele de servicii Revizie tip R 7 la Automotoarele Desiro „Săgeata Albastră”, în valoare maximă de 220.990.260 lei şi Revizie tip R8 la automotoarele Desiro „Săgeata Albastră” (ambele contracte fiind atribuite de autoritatea contractantă S.N.T.F.C. C.F.R. Călători S.A.)
    Se pune intrebarea , Gavris Teodor Alexandru a luat mita singur ?
    Se pare ca nu, nici nu avea cum.

    DNA , sa controleze toate dosarele de achizitii “in totalitate legale” cel putin din perioada 2013-2014-2015 de la CFR Calatori?
    Oare s-a auzit de Secara Vasile(inculpat), Dorobantu Valentin(dirijorul trenurilor pe la REGIOTRANS Bv.), Carmen Maria Popescu(“regina achizitiilor” de la CFR Calatori), Miu Ileana(director economic),Liliana Constantinescu(sef oficiu juridic),Claudiu Dumitrescu(fost membru CA,inculpat), Alexandrina Gatej(fosta presedinte CA),Dana Galben Rachila(membru CA pe viata?),Gavris Teodor(inculpat), Nita Robert, Timis Bogdan, Protopopu Gabriel Telu(inculpat),Berindean Nicolae(inculpat),Szentes Iosif(manager privat CFR Calatori) Litra Marcel,Mantoiu Cornel ,Zaharia Adrian, etc?
    Dar pe unde “zace” raportul Ministrului Transporturilor, Ramona Manescu inaintat la organele competente ,referitor la activitatea “ireprosabila” a unora de mai sus in decursul anului 2013 din care rezultau clar probe pentru comiterea unor posibile fapte de coruptie?
    Ulterior, fostul ministru, Ioan Rus l-a impus ca manager general pe udemeristul Iosif Szentes.
    Acesta s-a remarcat in anii trecuti prin faptul ca impreuna cu fostul director general al CFR Calatori, Valentin Dorobantu zis “SMART”, in prezent dirijorul trenurilor private de la Regiotrans Brasov si ulterior cu Vasile Secara,in prezent inculpat , au tesut mersul trenurilor in interesul companiilor private de transport feroviar de calatori, punand astfel umarul la ruinarea companiei de stat.
    Cei care au condus si conduc CFR Călători în ultimii ani cum ar fi si Valentin Dorobanţu,Secara Vasile,Szentes Iosif, au fost si sunt preocupaţi să falimenteze compania de stat.
    Singura lor grijă a fost să umfle conturile „băieţilor deştepţi” de la calea ferată prin subvenţii foarte mari, în timp ce compensaţiile pentru CFR Călători erau tot mai modeste în raport cu numărul călătorilor.
    În acelaşi timp, în 2012 şi 2013, fostul director general Valentin Dorobanţu a depus eforturi susţinute ca mersul trenurilor să fie intocmit în funcţie de interesele băieţilor deştepţi de la calea ferată, cedând astfel o serie de trasee rentabile ale CFR Călători în favoarea operatorilor privaţi de transport feroviar de persoane,in asa fel incat Regionale ca Bucurestiul si Brasovul sa ajunga “in sapa de lemn”?
    Mai tarziu, echipa de conducere a CFR Călători, în frunte cu directorul Vasile Secară, omul ministrului transporturilor, Ioan Rus, a tesut un nou mers al trenurilor , prin care o serie de rute rentabile, care aduc foarte mulţi bani companiei CFR Călători, au fost cedate către operatorii privaţi.
    Directori de la stat, garantaţi de privaţi.
    Preşedintele Comitetului director al CFR Călători, Vasile Secară, era “ajutat” în demersul de cedare a rutelor rentabile către operatorii privaţi de către unul dintre membrii Comitetului director- Iosif Szenteş, cel care împreună cu Valentin Dorobanţu au întocmit mersul trenurilor din decembrie 2012 si 2013, prin care operatorii privaţi de transport feroviar de călători au fost favorizaţi în detrimentul CFR Călători…”
    Ori poate se verifica si cum un teren extrem de valoros de la Cluj al companiei CFR Calatori, a ajuns definitiv la un om de afaceri din anturajul lui Ioan Rus prin girul lui Secara Vasile?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *